Стратираме своя нов подкаст, който ще засяга теми, свързани с бизнес, предприемачество и маркетинг стратегии. Той ще се провежда 2 пъти в месеца. Ще каним различни гости, които ще говорят по различни теми, като преди това ще сме отворили сцената за въпроси и всеки един от вас ще може да попита точно конкретно нещо, което го интересува. Стараем се да избегнем стандартния формат, в който някой излиза и говори, без да има двустранна връзка, а да е по- практически ориентиран. Ще има опция за предварително задаване на въпроси. Всеки ще може да даде гласа си за следваща тема, следващ гост лектор и пр.

Основател и изпълнител на подкаста е Николай Неков, собственик и управител в ThinkFirst-Digital Consulting. Умело управлява екип, разпределя задачи, обучава деца на теми, свързани с бизнеса и предприемачеството, взема участие в различни форуми за маркетинг и eCommerce, представя уоркшопове, развива собствени проекти и много други. Сред всичко това успява и да намира време за благотворителни инициативи…., походи и пътешествия. А като допълнение към целия микс, Ники реши да стартира и свой подкаст, в който да засяга интересни теми, свързани с бизнеса, развитието и маркетинга. 

Вижте какво сподели Ники за “Marketing Station”:

1. Какво те мотивира да стартираш подкаста?

Една от причините за стартиране на проекта е, че голяма част от предлагането на услуги е свързана с това кой какво има и много рядко тези предложения са това, което наистина е добро за конкретната компания. Например, ако ние сме една development компания, която разработва сайтове с технология Х, каквото и да ни каже клиента, най- вероятно ще му кажем: “За теб е най-добре да направиш сайта с тезхнология Х”, без значение, че за някои клиенти това изобщо не би било подходящо, както финансово, така и времево. 

Подобни сценарии има и в много маркетингови компании. Както знаем в България има голям брой рекламни и маркетингови компании, които обаче в голяма степен се оказват търговци, а не консултанти. Не са фокусирани върху експертизата и професионализма си, а върху това просто да продават услугите, които имат и които са им най-удобни.

2. Какви теми ще се засягат?

Ще се засягат всякакви теми, свързани с бизнес. Ще представяме различни гледни точки, ще разгледаме колко точно свързан е маркетингът с бизнеса, тъй като основните теми от първия въпрос са, че хората мислят зa маркетинга като за “feature”. Някои казват: “Ние разработихме план за стартиращ бизнес и само маркетингът ни остана да доизмислим”. Истината е, че маркетингът е основата на бизнеса – той е логиката, стратегията, комуникацията, конкурентите, предимствата и пр.

В допълнение, ще си говорим за изграждане на стратегии, които са свързани с маркетинга, брандинга и дизайна, които пък се свързват с изградената стратегия, също така копирайтинг, системи, логистика и пр. 

Ще представим и гледната точка на търговците, техния опит. Какъв път са изминали, какви трудности са срещнали, с кого са работили, какво са объркали, какви решения са намерили и какъв съвет биха дали…

Ще обърнем внимание и на стартирането на самия бизнес. Каква е дейността на бизнеса, кой от всичките маркетингови елементи е хубаво да се избере. Опорната точка тук е консултацията. Някой, който да види голямата картина отстрани и да ви даде точен съвет, от какво имате нужда и как да го постигнете. Всеки от нас може би има приятел, към който да се обърне за определен тип услуга, но той не би ви помогнал да видите всеки един елемент в едно общо цяло. Дали става дума за реклама, копирайтинг, дизайн и пр, всеки бизнес има нужда от стратегия, а след като вече е изградена може да се доверите на вашия приятел за развитие на съответния елемент.

В тази връзка ще засегнем и теми, свързани с геймификацията, имейл автоматизациите, тенденциите, потребителското поведение и пр.

3. Какви цели си поставяте?

Най- сновната цел е да успеем да създадем общество с хора, които осъзнават, че не им трябва просто някой маркетингов човек, а е важно да се доверят на експерти с много опит зад гърба си. В противен случай започват да губят приходи и бизнесът им фалира. Има много пример за бизнеси, които избират грешните консултанти, които им предлагат прекалено скъпи решения за сайтове или твърде времеемки неща, които не са за техния етап. Целта ни е хората да разберат, че има подходящ микс за всеки един бранд, цел и компания, които се изграждат индивидуално. Искаме да създадем engagement, хората да могат да задават своите въпроси и “кейсове”, а в същото време и нашите гости да представят свои примери от личния си опит. Така ще можем да създадем един двустранен формат с полезна дискусия.

Друга важна цел е да съумеем да направим така, че това общество да си помага не само по време на разговорите ни, но и през останалото време. За тази цел ще дадем възможност за предварително задаване на въпроси от зрителите, на които ще отговаряме в предстоящия епизод. Още сега може да зададете вашите въпроси в анкетната форма отдолу.

Чез този подкаст искаме да успеем да помагаме на всеки един бизнес, без значение в каква ниша е, какво предлага и на какъв етап от развитието си е, затова ще предлагаме доста по-широкообхватно съдържание.

4. Как ще се провеждат епизодите?

Подкастът ще бъде два пъти в месеца, онлайн. 

5. Къде хората ще могат да открият информация за всеки предстоящ подкаст?

Могат да ни последват в социалните мрежи- Facebook и Instagram, където също ще качваме информация и ще създаваме събития. Освен това ще имаме и имейл бюлетин, с който ще напомняме за предстоящия епизод – кога ще бъде, кой ще е гостът и коя е темата.

 Форматът на подкаста е жив и той ще се развива с времето, ще се адаптира и променя на базата на нашите уроци, вашите препоръки и идеите, които имате.

Във формата отдолу ще можете да се запишете за бюлетина. Също така ще се радваме да дадете своите предложения за теми гости, както и вашата обратна връзка.

Marketing Station
*С регистрацията си потвърждавате вашето съгласиетси да използваме вашият имейл адрес за напомняне и допълнителна информация за предстоящи издания на Marketing Station и активности на ThinkFirst.bg
Подкастът, в който разглеждаме реални примери и приложими стъпки за по-ефективен растеж и положително влияние на компаниите.
eComm Talks #3 Ефективни инструменти за оптимизация на онлайн магазини
*С регистрацията си потвърждавате вашето съгласиетси да използваме вашият имейл адрес за напомняне и допълнителна информация за предстоящи издания на eComm Talks.
Вие сте...?
33%
1/3
Към коя от следните категории спадаш?
Откъде научи за уебинара?
Данни
Успешна регистрация!
*С регистрацията си потвърждавате вашето съгласие да използваме вашия имейл адрес за напомняне и допълнителна информация за предстоящи издания на Marketing Station.

Абонирайте се за нашият YouTube канал за да научите първи за следващите издания.

Линк към канала>

eComm Talks #3 Ефективни инструменти за оптимизация на онлайн магазини
*С регистрацията си потвърждавате вашето съгласиетси да използваме вашият имейл адрес за напомняне и допълнителна информация за предстоящи издания на eComm Talks.